Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Album w kolorach lata


Tak mam już dość tej ponurej pogody, że postanowiłam wnieść trochę kolorów w tą szarą, ponurą rzeczywistość :) i tak o to powstał pełen koloru i energi album :)
Muszę przyznać,że jest to mój drugi album jaki wykonałam :) powstał on z papierów Garden Party i z szydełkowych kwiatuszków, które sama zrobiłam :)















 Tak prezentuje się album....
A do kompletu powstała jeszcze karteczka,



 
Dziękuję,że mnie odwiedzacie, życze wszystkim kobietom wszystkiego dobrego w dniu naszego święta!!
Miłego weekendu !!!

5 komentarzy:

  1. Świetny album,kolorki super a kwiatki świetne !
    Możesz wyłączyć tą weryfikacje słowną,trochę to przeszkadza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żebym to wiedziała jak wyłączyć...
      podpowiedz jak to wyłączę :)

      Usuń
  2. jak tu pięknie szydełkowo i kwiatuszkowo:) podziwiam!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fantastyczny komplet! Kolorowy i wesoły a kwiatki szydełkowe dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń