Obserwatorzy

poniedziałek, 18 marca 2013

Imieninowo-Urodzinowe

Kolejne karteczki  z szydełkowymi kwiatuszkami. Narobiłam trochę tych kwiatuszków i postanowiłam jeszcze kilka umieścić na kartkach, kat więc o to powstała kolejna karteczka z bukiecikiem, tym razem nie ślubna :).








No i powstała też druga karteczka. Tą kartkę zrobiłam z samych resztek :) które zostały mi po kartkach Wielkanocnych... Też jest przyozdobiona szydełkowymi kwiatuszkami, ale tylko na rogach :) tak średnio mi się podoba, bo niedzielna wena trochę mnie opuściła :)






Zdjęcia trochę nie wyszły, nie oddają tak koloru karteczek, jakie są w rzeczywistości :)
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Piekne karteczki! Zakochana jestem w szydełkowych poTworkach wszelkich! Cudne! Ach gdyby tak sie wreszcie nauczyć poTworzyć na szydełku!!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za bardzo miły komentarz :)również pozdrawiam

      Usuń