Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Urodzinki mojej Malinki

Wczoraj moja córeczka Weronika skończyła 4 latka i z tej okazji postanowiłam zrobić dla niej wyjątkowy tort. A wyjątkowy bo pierwszy raz robiłam takie coś ;).
W torciku jest wiele niedociągnięć wizualnych, ponieważ nigdy wcześniej nie pokrywałam całego tortu masą cukrową, ale Malince się bardzo podobał :) i to się liczy najbardziej. 




Zdjęcia praktycznie te same ale w innych ramkach,  hihi :)
pieski to świeczki przedstawiające każdy roczek mojej Malinki :)

Serdecznie dziękuję za miłe komentarze i odwiedziny,
pozdrawiam Was cieplutko :)




2 komentarze:

  1. Piękna robota!:) Jeśli smakował tak, jak wyglądał to szczerze zazdroszczę:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) pozdrawiam również :)

      Usuń