Obserwatorzy

niedziela, 14 lipca 2013

Ekspresowy Mini Album

Wczoraj przeglądając stronki z wyzwaniami natknęłam się na Weekendowe Wyzwanie Ekspresowe w Rapakivi, tak mnie wzięło natchnienie i zapał do pracy, że powstał taki mały albumik składający się z 6 kart o wymiarach 15cm/15cm.
Albumik stworzyłam w neutralnych kolorach z papierów zakupionych w Galerii Papieru, przyozdobiłam go intensywnymi czerwonymi kwiatuszkami :)

Albumik powstał z myślą o Wyjątkowych Chwilach w naszym życiu :) nie koniecznie o ślubie :) na co mogą wskazywać kolorki, chociaż nie ukrywam, że tworzyłam go właśnie tą z myślą  ;) 

Tak czy inaczej myślę, że spełnia wymagania wyzwania w Rapakivi, więc wystawiam go na to właśnie wyzwanie :)



A o to jak prezentuje się mój albumik :)










 Serdecznie dziękuje wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze :) Jest mi bardzo miło, że czasem do mnie zaglądacie :)

Pozdrawiam Was wszystkich cieplutko i życzę miłego wieczorku :)


12 komentarzy:

  1. jak wyzwanie potrawi motywować na PLUS :)
    dziękujemy za udzial w wyzwaniu Rapakivi - Ki

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo ładny :) Subtelny ale z pazurem! Ja też się zabierałam do tego wyzwania ale nagle mi sie weekend skończył :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem Twoje prace są niezłe dlatego nominowałam Tego bloga do wyróżnienia "Liebster blog".

    Pozdrawiam
    Violetta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Violetto, nie wiem co powiedzieć :) cieszę się, że podobają Wam się moje prace :)

      Usuń
  4. Cieszę się bardzo, że nasze wyzwanie natchnęło Cię do zrobienia tak pięknego albumu. Prezentuje się naprawdę fantastycznie, a gdy zapełni się zdjęciami z pewnością będzie przepiękną pamiątką :-) Dziękujemy bardzo za udział w wyzwaniu Rapakivi :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz ładniejsze są twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń