Obserwatorzy

wtorek, 10 września 2013

Kolczykomania

Wciągnęło mnie to robienie kolczyków z modelinki :)
Dzisiaj kilka nowych propozycji.
Przygotujcie się bo jest dużo zdjęć ;)















No i na koniec moja sówka :)
Znalazłam taką podobną w internecie i zakochałam się, a że jeszcze nie posiadam sznurków sutaszowych to postanowiłam zrobić sobie taką z modelinki :)




 Jak na razie to ostatnie, modelinowe prace jakie zrobiłam, pasuje w końcu coś poscrapować ;)
Już mi tęskno za robieniem karteczek więc niebawem zabieram się za tworzenie :)
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki i dobre słówka :)

4 komentarze:

  1. No nie mogę... sutaszowe modelinowe kolczyki :) nie widziałam jeszcze takich :D Super wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście zagoszczę tu na dłużej :)

      Usuń
    2. dziękuję :) i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. dziękuję za udział w moim candy :)

    jestem u Ciebie przez chwilkę ale już widzę, że jesteś kobietą o wielu talentach :) wspaniałe prace, a ta biżuteria jest genialna! w pierwszej chwili myślałam, że to sutasz ;)

    podziwiam, będę zaglądać!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń