Obserwatorzy

piątek, 15 listopada 2013

Torcik i karteczka dla chrześnicy

Dzisiaj 3 latka skończyła moja chrześnica :)
I z tej okazji postanowiłam zrobić jej wyjątkowy torcik :)

Tak oto powstał   -Tort Domek-
a księżniczka na torcie jest prezencikiem od babci :)





Jest to pierwszy tort domek jaki zrobiłam :)

A miny solenizantki i jej mamy były bezcenne :)

No i kawałeczek orzechowo-czekoladowego ciasta





Do torcika zrobiłam jeszcze małą karteczkę z życzeniami :)


Mam nadzieje że domek Wam się podoba :)
Miłego wieczorku i BUZIAKI  :*


3 komentarze:

  1. Niesamowity, aż trudno uwierzyć, że jadalny :)
    CUDOWNY :) bardzo mi sie podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) ciesze się że się podoba :)

      Usuń
  2. Wow! To naprawdę jest tort :)

    OdpowiedzUsuń