Obserwatorzy

niedziela, 21 września 2014

Wyzwanie Blog Hop z AltairArt

Witajcie w ten Deszczowy dzień ( deszczowy u mnie- niestety ) dzisiaj zaprezentuje Wam karteczkę wykonaną na Wyzwanie Blog Hop z AltairArt :)

Pohopsałam po blogach projektantek :) i spisałąm sobie wszystkie wytyczne:
1, kwadrat
2, coś ażurowego
3, liść
4, stempel,
5, motyl
6, nitka/sznurek
7, 2 media
8, kwiat

Ufff trochę tego się nazbierało :) :)

A oto moja propozycja karteczki z tych oto wytycznych :








Mam nadzieje, że karteczka kwalifikuje się na wyzwanie.
kwadrat - jest
coś ażurowego - jest ( liść i motylek )
liść - jest
stempel- jest ( digi stempel )
motyl - jest
nitka/sznurek -jest ( łańcuszek zrobiony na szydełku jest ze sznurka )
2 media - są ( kropelki na liściach i chlapania na kartce )
Kwiat - też jest :) :)

i jeszcze banerek wyzwania


No na dzisiaj to już tyle kochani mam nadzieje, że karteczka Wam się podoba :)
Pozdrawiam i życzę miłej choć deszczowej niedzieli :) :)



4 komentarze:

  1. Ale słodziutka karteczka.
    Piękna kompozycja kwiatowa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za udział w Blog Hop AltairArt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna kartka, ciekawa forma :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Blog Hop AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, bardzo cukierkowa ;)

    OdpowiedzUsuń